جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ریاست فرمانده سپاه استان و با حضور مسئولان بنیاد شهید، بنیادحفظ آثار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در ستاد سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام برگزارشد.
سردار جمال شاکرمی؛ در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس دروازه ورود به کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام است و نماد برنامه های کلان این هفته باید در شهر به شهر و روستا به روستا برافراشته شود.
در هفته دفاع مقدس ، برنامه هایی همچون اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، کمک های مؤمنانه، اعزام تیم های تخصصی پزشکی به مناطق محروم، افتتاح طرح های مسکن محرومین و آبرسانی به روستاها، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=7169


















Wednesday, 24 June , 2026