سردار سلامی خطاب به فرماندهان سپاه استانها: امروز فصل نوازش و خریدن ناز مردم است

سبز پوشان سپاه پاسداران از ابتدای شروع کرونا با اقدامات جهادی و بی وقفه چه در اختصاص مراکز خود برای راه اندازی مراکز بهداشتی و بستری بیماران کرونایی، چه با برگزاری طرح های مومنانه برای آسیب دیدگان کرونایی، و چه ضد عفونی کردن و تهیه بسته های بهداشتی برای مردم، و امروز نیز در ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام توان و به صورت ۲۴ ساعته برای واکسیناسیون عمومی در کنار مردم خواهند بود تا هر چه زودتر کشور را از این روزهای سخت بیماری عبور دهند

وقتی فرمانده سپاه سرلشکر سلامی از خریدن ناز مردم سخن می گوید، وقتی می گوید که قبل از اینکه مردم به شما مراجعه کنند، شما به داد آنها برسید و نیازهایشان را دریافت کنید، وقتی با صراحت و قدرت دستور استفاده از امکانات سپاه را به فرماندهان سراسر کشور برای واکسیناسیون ۲۴ ساعته می دهد، نشان از مردمی بودن این نهاد دارد، و باز هم ثابت شد که سپاه صرفا یک نیروی نظامی نیست، بلکه در تمام زمینه های خدمت به مردم پیشقدم و فعال بوده و خواهد بود، چه در زمینه عمران و سازندگی، چه در صحنه ی دفاع از کشور و حالا در صحنه سلامت جامعه و واکسیناسیون عمومی صفحه‌ای دیگر بر افتخارات سترگ خود افزود

به همه سبزپوشان سپاه عزت و سرافرازی ایران خسته نباشید و خدا قوت می گوییم

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس