حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید تبلیغات اسلامی استان ایلام در سالن همایش های فنی و حرفه ای شهر ایلام، اظهار کرد: همه ما مرهون مجاهدت ها و فداکاری های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای عزیز به ویژه مردم مقاوم و سلحشور استان ایلام هستیم.

حجت الاسلام« محمد قمی» با بیان اینکه ما در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی کار را جدی گرفته ایم، یادآور شد: تمام تلاش خود را برای اینکه شرمنده و روسیاه شهدا و خانواده های شهدا نباشیم، به کار گرفته ایم، شهدا برترین مبلغین هستند، ما خادم هر کسی که در حوزه تبلیغ و فرهنگ قدم بر می دارد، هستیم و این خدمت را که به آن می بالیم، جدی گرفته ایم.

✅وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که به لحاظ فرهنگی، خادم و کمکی برای تقویت استان ایلام باشیم، افزود: قلبی، واقعی و خالصانه از زحمات جناب حجت الاسلام فتاحی، مدیرکل سابق که حدود ۷ سال در استان ایلام منشا فایده بودند، تقدیر می شود و امید است که منشا خدمات افزون تر باشند.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس