پیرزنی که تا اتاق جلسات خود را رسانده بود وبا ناراحتی تمام قصد صحبت با مسئولین استانی در جهت رفع مشکلات خود را داشت، اما در کمال تعجب با بی توجهی مسئولین در آن جلسه روبرو شد و تنها کسی که در این میان با این مادر در کمال ادب و احترام برخورد کرد و پای درد دل او نشست سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان بود نکته مهم اینکه سردار بعد از گوش دادن درد دلهای این مادر، وارام کردن وی از همراهان خود خواست که ایشان را به منزل رسانده و با گرفتن آدرس و شماره تماس به او اطمینان داد که در اولین فرصت با حضور در منزلش پیگیر مشکلاتش خواهد بود
این مادر و شهروند گرامی حتی اگر بی موقع هم به جلسه رفته بود، باز هم سزاوار تکریم و احترام بود، حتی اگر مشکلاتش هم به راحتی قابل حل شدن نباشد، باز مسئولین وظیفه دارند با روی خوش با این مادر و شهروند گرامی برخورد کنند، نه اینکه با بی اعتنایی و بی محلی از کنار او رد شوند
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Wednesday, 24 June , 2026