فرمانده انتظامي شهرستان ایلام از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 10 سارق و كشف بیش از 30 فقره سرقت طي هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ “جمال موسوی” اظهار داشت: در راستاي جلب رضايت عمومي مردم و ناامن كردن محيط براي مخلان نظم و امنيت، مأموران انتظامي شهرستان طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را طي هفته گذشته در اين شهرستان با قدرت و جديت اجرا كردند.

وي افزود: ماموران موفق شدند در اجراي اين طرح ضمن جمع‌آوري و دستگيري 5 خرده فروش و معتاد، 300 گرم انواع مواد مخدر را نيز كشف كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان ” ایلام” عنوان داشت: دستگيري 10 سارق و كشف بیش از 30 فقره انواع سرقت ‌اعم از اماکن خصوصی، منزل، خودرو و قطعات آن، و توقيف 22 دستگاه وسايط نقليه مزاحم و متخلف از ديگر نتايج اجراي اين طرح مي‌باشد.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس