طی مراسمی همزمان بامیلاد پیامبراکرم (ص)وامام جعفرصادق (ع)باحضورمهندس بسطامی نماینده محترم مردم ایلام ،مهندس اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام، مهندس بیرامی رئیس فناوری و جمعی از مسئولین محلی سایت3G تلفن همراه برآفتاب مله ماران با اعتباری بالغ بر25 میلیارد ریال درغالب پروژه uso افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت .

حشمت اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت : با راه اندازی این سایت اهالی روستای لرینی می توانند از خدمات همراه اول بهره مند شوند

مهندس اسدی افزود:افتتاح این سایت‌ با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت اجتماعی در مناطق روستایی و در روستای لرینی از توابع شهرستان سیروان است.

وی ادامه داد: با افتتاح این سایت، دسترسی افزون بر ۱۷۰خانوار روستایی با۶۰۰نفر جمعیت به خدمات سوم تلفن همراه فراهم شد.

او اظهار داشت: با افتتاح این سایت، روستای لرینی تحت پوشش نسل سوم تلفن همراه قرارگرفت و می‌کوشیم تادر آینده نزدیک و پس از تامین و نصب تجهیزات جدید در این سایت‌، آن را به نسل‌های بالاتر ارتقا دهیم.

مدیر مخابرات منطقه ایلام، ضمن تأکید بر ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی در سایر نقاط شهری و روستایی استان و استفاده از تجهیزات به‌روز و نسل جدید تلفن همراه، هدف از بهره‌بردای سایت‌های جدیدنسل سوم تلفن همراه در استان را برقراری پوشش تلفن همراه و توسعه تکنولوژی تلفن همراه در روستاها عنوان کرد.

بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات مخابرات استان بهرمندی روستائیان بعنوان قشر مولد و تولید کننده از خدمات مخابراتی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و افزود : همه دستگاهها در خدمت به روستائیان موظف و ملزم هستند

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس