این تصاویر پشت ساختمان استانداری را نشان می دهد که به پاتوقی برای معتادین وکارتن خوابها تبدیل شده است، معتادینی که بدون هیچ مانعی آنجا را برای مصرف مواد برگزیده اند و حتی داد ساکنین آن منطقه نیز از این وضعیت، بلند شده است
جای تامل و تاسف است که در نزدیکی ساختمان استانداری که مهمترین و اصلی ترین ساختمان سیاسی و اداری استان است، شاهد این معضل اجتماعی باشیم، ساختمانی که مرکز اصلی تصمیمات برای استان است چرا باید در چند قدمی آن و در کمال خونسردی و بی توجهی تصمیم گیرندگان اصلی استان شاهد چنین شرایطی باشیم؟ کافیست آقایان وظیفه شناس هر از گاهی از پنجره استانداری به آن محل نگاهی بیاندازند و خود این تصاویر را ببینند!
مسئولین استانی پاسخ دهند چرا در استانی به این کوچکی در هر گوشه اش آسیب های اجتماعی دارند مثل قارچ سر بر می آورند؟!
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=7891


















Tuesday, 23 June , 2026