فرمانده انتظامي شهرستان ملکشاهی از دستگيري سارق خانه باغ های این شهرستان و کشف 4 فقره سرقت خبر داد.

سرگرد “بهزاد بسطامی” اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان ملکشاهی در پي وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ های سطح شهرستان ، تلاش های خود را براي شناسايي سارق يا سارقان شروع کردند.

وي با اشاره به پيگيري هاي شبانه روزي و تجسس هاي پليس، افزود: سارق اصلي پرونده اين سرقت ها شناسايي و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام پلیسی دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملکشاهی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده، متهم در ابتدا منكر هر گونه سرقت شد اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به 4 فقره سرقت از خانه باغات سطح شهرستان اعتراف كرد.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس