این مراسم با با حضور حجت الاسلام و المسلمین پیمایی(رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان)

فرماندار شهرستان،مدیر شبکه بهداشت شهرستان،رئیس ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مردم شهرستان و با مشارکت گروه های جهادی مردمی و قرار گاه امام رضا(ع) با همکاری شبکه بهداشت و درمان در شهرستان هلیلان اجرا شد.

در ابتدای برنامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین پیمایی: با تبریک ولادت بانوی صبر و استقامت و همچنین روز پرستار به مواردی درباب استقامت،صبر،ایثار و از جان گذشتگی حضرت زینب اشاره کردند و از تلاش ها و ایثار گری های شبانه روزی پرستاران و کادر درمان در طول دوره پاندمی کرونا تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه سرکار خانم کریمی مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و عرض خیر مقدم خدمت میهمانان و افراد حاضر در مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته از زمان تاسیس این شبکه پرداختند و برنامه های پیش رو این شبکه برای سال جاری را خدمت حضار بیان نمودند.

در پایان مراسم توسط مسئولین با لوح تقدیر از خانواده شهید مدافع سلامت آقای رستم خانی و همچنین از پرستاران نمونه و سایر پرسنل شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس