دکتر “علی رضا رمضانی” مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام، اظهار داشت: تجلیل و قدردانی از پرستاران و کادر درمان در شرایط حاکم برجامعه کمترین کار ممکن و وظیفه مدیران درمان است.
مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران گفت: همه مردم همیشه قدران زحمات پرستاران و کادر درمان هستند.
“بالاوندی” با بیان اینکه ما هم به سهم خود قدردان زحمات شبانه روزی مجموعه های درمانی هستیم، افزود: به نیابت از مجموعه مدیریت امور شعب بانک رفاه و کارگران استان ایلام قدردان پرستاران و کادر درمان هستیم.
مدیرعامل بیمارستان زاگرس ایلام اظهار داشت: پرستاران همواره در خط مقدم درمان و مبارزه با شیوع ویروس کرونا بوده اند.
“مهریار سلیمانی” با اشاره به اینکه مثبت اندیشی و تلاش برای اهداف والای هر مجموعه می تواند تاثیر گذار باشد، بیان داشت: علیرغم مشکلات فراروی بیمارستان زاگرس کادر مدیریت و درمان و پرستاران در تلاش هستند بیمارستان را به جایگاه واقعی خود برسانند.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Tuesday, 23 June , 2026