امروز فاجعه آرد و نان ایلام را دیدید،/ فاجعه های مدیریتی زیادی در این هشت سال بر روی هم تلنبار شده است

بهرام نیا استاندار ایلام امروز در بازدید میدانی از چند نانوایی در سطح شهر ایلام از نزدیک در جریان وضعیت نان مصرفی مردم ایلام قرار گرفتند

استاندار ایلام بعد از این دیدار از وضعیت ارائه نان به مردم به شدت انتقاد و حتی به مدیران اداره غله نیز اولتیماتوم داد!

ضمن ارج نهادن به حضور میدانی استاندار ایلام در رسیدگی به وضعیت نانوایی ها که البته همانطوری که خودشان نیز عنوان کردند وظیفه مدیران بود اما به جهت ضعف مدیریتی، وعدم نظارت کافی ، شخص استاندار به این قضیه ورود پیدا کرد، لازم است نکاتی را نیز به استاندار محترم یادآور شویم

جناب استاندار امروز و در بازدید میدانی آن هم در چند نانوایی و نه همه نانوایی های شهر ایلام متوجه اهمال کاری و ضعف مدیران مربوطه از جمله اداره غله شدید و به عینه مشاهده کردید که چطور عده ای سلامتی مردم را به سخره گرفته اند، که البته دستگاههای نظارتی ودانشگاه علوم پزشکی استان هم باید در این زمینه پاسخگو باشند که چطور تا این اندازه نسبت به تغذیه اصلی مردم که کیفیت مناسب را ندارد، بی‌تفاوت بوده و هستند؟!

جناب استاندار امروز نتیجه عملکرد مدیران ضعیف در یک حوزه را به خوبی لمس کردید، قطعا در استان این تنها جایی نبوده که به واسطه آن مردم قربانی سوءمدیریت در آنها شده اند

کافی است سری به برخی ادارات دیگر بزنید و از فاجعه های مدیریتی در این هشت سال آگاه شوید که چه بر این استان با این مدیران راحت طلب گذشته است!!

هر چند ممکن است شخصا وقت حضرتعالی اجازه ندهد که به همه جا سر بزنید و مدیران فعلی هم مثل مدیرانی که امروز مورد انتقاد شما بودند، وقتی برای این کارها اختصاص نمی دهند، اما باید یادآور شد که “مشت نمونه خروار است” و افتضاح مدیریت آرد و نان ایلام نشان از وجود مدیران بی‌تفاوت بیشتری در این استان می دهد که لازم و البته واجب است هر چه زودتر نسبت به کنار زدن آنها و آوردن افرادی شایسته و پاسخگو به مردم اقدام کنید

جناب استاندار متاسفانه زبان مطالبه گری مردم این دیار قوی نیست، و همین هم باعث سوءاستفاده بسیاری از مدیران برای کم کاری شده است، در این مدت اگر هم رسانه های متعهد و دلسوز مطالبه گری بحقی از خواسته های مردم داشتند به سیاه‌نمایی وآب در آسیاب دشمن ریختن متهم شده اند !!

بارها در مورد تورم هشدار داده شد ولی همچنان ایلامِ محروم، اوج نقطه تورم کشور را فتح کرده است، قطعا این نشان از عدم نظارت قوی و نتیجه بخش توسط مدیران است
اگر به شهرک‌ صنعتی و تولیدیهای استان سر بزنید خواهید دید که بیشتر به خرابه شبیه هستند تا اینکه احساس کنی زمانی آنجا فعالیت و اشتغال برقرار بوده است!

اگر یک روز به صورت سرزده به یکی از ادارات و مکان‌های پر رفت و آمد دولتی سر بزنید و از میزان رضایت مندی مردم از تکریم ارباب رجوع سوال کنید، مردم خود به شما خواهند گفت از بی توجهی و رفت و آمدهای بی دلیل!

اگر یک روز برای خرید مرغ و گوشت و تخم مرغ و میوه و … به جاهای مختلف بروید، ناهماهنگی و متفاوت بودن قیمت‌ها را مشاهده خواهید کرد و…

جناب استاندار
امروز درد اصلی مردم معیشت است و تا زمانی سکان اقتصادی استان بدست مدیران ناکارآمد سپرده شود همچنان ایلام صدرنشین تورم در کشور خواهد بود،

قطعا مشکلاتی که مربوط به سوء مدیریت در این استان است بسیار زیاد است و چشم مردم نیز به تصمیمات شما فارغ از فشار و لابی گری است و آوردن مسئولانی که اگر کمبود و مشکلی هم باشد متوجه کم کاری و بی توجهی آنها نباشد و با تمام وجود برای رضایتمندی مردم تلاش کنند

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس