مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به منظور دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نشست با امام جمعه و فرماندار مهران و برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهران، روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه، به این شهرستان سفر کرد.

دکتر جمال اسدی در نشست با حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه مهران، اظهار داشت: بنیاد در سطح استان با نماینده ولی فقیه در استان و در سطح شهرستان ها با ائمه جمعه ارتباطی دوسویه و مستمر دارد، چرا که رهنمودهای آن ها به عنوان پدر معنوی در جهت رفع مشکلات و رسیدگی بهتر به جامعه ایثارگری کار گشا است.

وی همچنین در دیدار با علی عباس شفیعی فرماندار مهران، گفت: فرماندار شهرستان خود افتخار جانبازی دارند و به عنوان نماینده جامعه ایثارگری، پیگیر مشکلات این قشر عزیز خواهند بود و امیدواریم با درک بالایی که فرماندار شهرستان از جامعه ایثارگری دارند، ضمن همراهی با برنامه های بنیاد، در خصوص توزیع اعتبارات لازم نیز نگاه ویژه ای به بنیاد داشته باشند.

مدیرکل بنیاد استان ایلام در نشست با کارکنان بنیاد مهران، این شهرستان را دروازه عتبات عالیات خواند و گفت: خاک مهران خاک مقدسی است، چرا که قدمگاه و مشهد بسیاری از سرداران و فرماندهان کشور بوده و خون پاک شهدا بر این تربت ریخته شده است.

دکتر اسدی در جریان این سفر با خانواده معظم شهید «علی اکبر کرمی»، خانواده معظم شهیده «صغری خدارحمی» و جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «حیدر بساوند» نیز دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.
لازم به ذکر است، در نشستی با اهدای لوح یادبود، از تلاش های «ماشالله حسن زاده» تقدیر و با حکمی از سوی «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، «محمد فرج الهی» به سمت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهران منصوب شد.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس