آری خودسوزی یکی از اهالی روستای “چشمه کبود” در مقابل بنیاد مسکن، امروز به گوش همه رسید
واکنش های مسئولین بنیاد مسکن و دهیاری را هم همه شنیدند که هر کدام سعی داشت توپ را به زمین دیگری پاس دهد
اینکه ماجرای دقیق این اتفاق ناگوار به چه شکلی بوده و چه کسی واقعیت را می گوید، در روزهای آینده مشخص خواهد شد، اما نکته مهم این است آیا اگر با ارباب رجوع در هر صورتی خوش رفتاری و تکریم واقعی انجام بگیرد، آیا این اتفاقات ناگوار خواهد افتاد؟
حتی اگر از نظر قانونی کار ارباب رجوع انجام نشدنی باشد، قطعا با برخورد و سعه صدر و قانع کردن آنها با زبان خوش از طرف کارمندان و مسئولین مربوطه هیچ گاه شاهد این اقدامات تاسف آور که احساسات جامعه را جریحه دار می کنند نخواهیم بود
روند کارهای دنباله دار اداری از لحاظ روانی مردم را به اندازه کافی عذاب می دهد، و حالا رفتار نامناسب و عدم درک کردن آنها، بیشتر وضعیت را خراب تر می کند
لازم است مدیران ارشد استانی و ادارات با کسانی که با مراجعین رفتار دور از ادب و تکریم دارند، به صورت واقعی و قاطع برخورد نمایند، و فقط در حد بازی با کلمات به این اتفاقات واکنش نشان ندهند، شاید در آینده دیگر شاهد این اتفاقات دردناک نباشیم، و مهمتر از آن دادستان استان نیز به صورت فوری به این موارد که افکار عمومی را جریحه دار ساخته است ورود کنند و اگر کم کاری از طرف کسی صورت گرفته برخورد قانونی انجام گیرد
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Monday, 22 June , 2026