این مهمترین سخنی بود که استاندار ایلام دکتر بهرام نیا در بدو ورود به ایلام بر زبان آورد و به مردم استان این پیام را داد که برای خدمت آمده و در انتصابات تنها خدمت جهادی را مد نظر قرار خواهد داد!

اما گویا این روزها بوی وامدار بودن به نماینده های مجلس و برخی اشخاص خاص به مشام می رسد، گویا شایستگان این استان اگر واقعا می خواهند به مردم استانشان خدمت کنند باید از فیلتر نمایندگان و برخی های دیگر بگذرند تا شاید اجازه ورود به آنها به بدنه مدیریت و خدمت به مردم هم استانی خود داده شود!

نمایندگان استان در مجلس با اینکه زمان زیادی از حضورشان در مجلس می گذرد اما انگار به جای نماینده بودن برای مردم نماینده افراد خاصی هستند که باید بله قربان گوی آنها برای رسیدن به جایگاه و اهداف آنها باشند و در این مسیر در حال خط دادن به استاندار برای انتصاباتش هستند

جهادی بودن شعار قشنگی است که برخی ها چپ و راست که می روند آن را بر زبان جاری می کنند و با صدای بلند مدعی آن هستند، اما آنچه که در واقعیت تحویل مردم داده می شود چیزی غیر از آن است

از زمان آغاز بکار استاندار جدید ایلام اتفاق خاص و قابل ملموسی برای استان رخ نداده است و روال قبل مدیریت دارد طی می شود، استانداری که امیدهای زیادی به ایشان بود، متاسفانه در حال دلسرد کردن مردم از خود هستند

جناب استاندار شما در این استان سابقه مدیریتی داشتید و با شناخت نسبی از این استان خیلی ها را امیدوار کردید، از شما انتظار میرفت حداقل مدیران را از بین افراد واقعا متخصص و جهادی انتخاب کنید نه اینکه گوشتان را به برخی نماینده ها و ذی نفوذی ها بسپارید و منتظر سخن و تصمیم آنها باشید

تمام کارهای مدیران ذیربط شما به پای شما نوشته خواهد شد و در نهایت این شما هستید که باید پاسخگوی عملکرد آنها باشد، چرا که آنها منصوب شما هستند، پس به خاطر موقعیت خودتان و حفظ آبروی مدیریتی تان هم که شده، تیم مدیریتی استان را قدرتمند تر تشکیل دهید، به قول خودتان وامدار کسی که نیستید پس آزادانه و به دور از در منگنه قرار گرفتن از سوی کسی، خودتان با همان نگاه جهادی که مدعیش هستید این استان را در مسیر توسعه ای که استحقاقش را دارد قرار دهید

نمایندگان استان در مجلس هم بهتر است به کار خود برسند و به جای اینکه در کار مدیران استان دخالت کنند، در تلاش برای تصویب قوانینی به نفع مردم استان ایلام باشند،
زمان به سرعت در حال سپری شدن است، با این روندی که نماینده ها در پیش گرفته اند، قطعا در دوره ی بعد جواب متفاوتی را از مردم دریافت خواهند کرد و مردم نیز به راحتی آنها را کنار خواهند زد!
در پایان بهتر است نماینده های استان برای افکار عمومی شفاف سازی کنند ومارا به جیره خواران ومزدبگیران حواله ندهند!

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس