استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که اکنون آخرین مکان خدمتیام در جایگاهی است که قبله گاه همهی دلدادگان نظام و انقلاب و ائمه بوده، خوشحالم، اضافه کرد: توفیق خدمت در پایتخت خادمین اربعین حسینی (ع) را موهبت الهی میدانم.
استاندار ایلام با اشاره به گذشت دو ماه از طول دوره خدمتی خود در سمت نماینده عالی دولت در استان گفت: در جلسه رسمی شورای اداری استان اعلام کردم تنها آمدهام و کسی را با خود نیاوردهام و هدف از این حرکت استفاده تمام قد از نیروی انسانی پرتوان در این دیار است.
وی اضافه کرد: بنده سعادت خدمتگزاری مردم در مجلس شورای اسلامی را داشتهام و در وزارت کشور مدتی خادم مردم استان به عنوان معاون سیاسی بودهام و سابقهی کار در وزارت نفت و … را دارم و تلاش میکنم با استفاده از این تجربیات و با کمک ایلامیان در راستای توسعه این دیار گامهای مثبت و خوبی برداریم.
بهرامنیا با عنوان این مطلب که کار و عملکرد خود را در یک ویترین شیشهای گذاشتهام و هیچ وابستگی به کسی نداشته و چیز پنهانی از مردم و رسانهها ندارم، اظهار داشت: وام دار کسی نیستم اما از روز اول دست نیاز خود را به طرف تمامی اقشار مختلف مردم، نخبگان، مصلحان، بزرگان، ائمهی جمعه و جماعات و افراد ذینفوذ و اصحاب رسانه دراز کرده و درخواست کمک نمودهام تا در امور پیش رو از نقد و نظرهای و پیشنهادات آنها استفاده نمایم.
وی در ادامه گفت: البته تا اینجای کار ادعای بینقص بودن کارها و انتصابات را ندارم اما در این روند بنای کار بر شایسته سالاری و نیت خیر صورت گرفته است.
نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که هیچ کاری به سرانجام نمیرسد جز با تعامل، مشورت و هم فکری، اظهار داشت: بنده در راستای امور استان و استفاده از خرد جمعی با همهی فعالان سیاسی، ائمهی جمعه، نخبگان و افراد مختلف دیدارهای متعددی داشته و مشورت گرفتهام اما در نهایت آنچه را که به خیر و صلاح مردم استان دیدهام، اجرا کردهام.
وی انتصابات و انتخاب مدیران را از کارهای سخت طی و ماه گذشته عنوان کرد و گفت: در انتصابات لازم است به ظرفیتها و محدودیتهای موجود و همچنین نسبت به همخوانی پستها، متقاضیان و نیروی انسانی توجه داشته باشیم.
استاندار ایلام در ادامه گفت: به هر حال وقتی دولت و گفتمانی تغییر یافته لازم است در مسیر رای و نظر مردم و برنامههای آن دولت مدیران نیز تغییر کنند.
بهرام نیا در بخش دیگری از صحبتهای خود به انتصاب مدیر روابط عمومی اشاره کرد و گفت: بنده با توجه به اینکه هیچ منافعی در استان ندارم در انتخابها و انتصابات از جمله روابط عمومی به شایستگی و توانمندی افراد توجه داشتهام.
وی در ادامه با اشاره به این مهم که همواره از نقد دلسوزانه رسانهها استقبال میکنم، رسانهها را از مشاوران امین خود قلمداد کرده و اظهار داشت: بایست مواظب بود که در این شرایط به بهانه نقد، عملکرد و دستاوردهای نظام را زیر سوال نبریم.
استاندار ایلام با اشاره به رسالت خطیر اصحاب قلم و رسانه گفت: من دست آنانی که به رسالت قلم ایمان دارند و در این مسیر گام برمیدارند را میبوسم ولی معدود افرادی که به جای پرداختن به متن به حاشیه میپردازند بایست با وجدان خود و خدای خود کنار بیایند.
وی در ادامه گفت: با این حال و علی رغم مشغلههای فراوان تاکنون در این مدت زمان کوتاه در راستای پیگیری خواستهها و مطالبات مردم با چهار وزیر و تعدادی از مسوولان ارشد دولت دیدار داشته و دستاوردهای خوبی برای استان در بر داشته است
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Monday, 22 June , 2026