به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی همزمان با سراسر کشور مراسم شکوهمند راهپیمایی در شهرها و مناطق مختلف استان ایلام برگزار و علی درویشی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همراه با سایر آحاد مردم خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان در این راهپیمایی شرکت کرد.

علی درویشی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام پیش‌تر در پیامی آحاد مختلف مردم از جمله دانش آموزان و فرهنگیان استان ایلام را به حضور و شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرده بود.

گفتنی است که راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در استان ایلام با حضور گسترده‌ی فرهنگیان و دانش آموزان همراه بود.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس