محمد سبحان حسنی در یکصد و سیزدهمین نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ضمن ابراز امیدواری برای مدیریت شیوع کرونا در آستانه سال جدید گفت: اگرچه با تلاش مجموعه دست اندرکاران ستاد کرونای استان و همکاری مردم شاهد فروکش کردن تب کرونا در استان هستیم اما همچنان خطر کرونا پابرجا است و رعایت پرتکل های بهداشتی در جامعه لازم و ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار به آمار پایین دز سوم واکسیناسیون در استان اشاره کرد و گفت: ایلام در این موضوع در رده های آخر کشوری قرار دارد که بایست این مهم در دستور کار ستاد کرونای استان قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه بر ترغیب مردم برای تزریق دز سوم واکسیناسیون توسط اصحاب رسانه و صدا و سیما تاکید کرد و گفت: همه بایست کمک کنیم که تزریق دز سوم واکسیناسیون به حد استاندارد و میانگین کشوری برسد که این مهم می تواند در تثبیت و بهبود وضعیت کرونا اثرگذار باشد.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس