فرمانده انتظامي استان ایلام با صدور پيامی فرارسيدن سوم شعبان سالروز ميلاد امام حسين (ع) و روز پاسدار و چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) وروز جانباز را تبريک گفت.

درپیام فرمانده انتظامی استان ایلام آمده است ؛
روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای بزرگمردانی است که نقش بی بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده اند.

روز پاسدار که مزین به نام مبارک امام سوم شیعیان است، درس ایثار و وفای به عهد را به همراه داشته و یادگار روزهای پر افتخار و لحظه های حساس انقلاب است.

با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری می توان به این نتیجه رسید که پاسدار کسی است که از لحاظ معرفت، بصیرت، آگاهی و فداکاری نسبت به سایر اقشار و حتی نسل های گذشته سرآمد بوده و در راه حفظ اصول و ارزش ها در مواقع حساس به موقع و بهنگام وارد عمل شود.

فداکاری با تمام وجود و هستی خویش در راستای حفظ ارزش های اسلام کاری است که امام حسین (ع) انجام داد و سرمشق و چراغ هدایتی شد برای نجات ما و آیندگان تا راه را گم نکرده و مسیر تکامل و لقاء الله را با حرکتی پرشتاب و پیش رونده بپیماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد باسعادت سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و میلاد مبارک علمدار دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز به محضر پاسداران، جانبازان، بسیجیان و تمامی ایثارگران عرصه های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در سایه عنایات الهی و در ظل توجهات حضرت ولی الله الاعظم(ارواحنا له الفداء)، با بهره گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز را مسألت دارم.

     فرمانده  انتظامی استان ایلام 
   سرتیپ دوم ستاد   دلاور القاصی مهر

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس