امام جمعه ایلام امروز دراوایل روز از سال نو به همراه بهرام نیا استاندار ایلام ،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهیدان احمد محمدی، پنجشنبه التیام ،الیارمیرزابیگی ، حضور یافتند

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار ضمن تبریک عید نوروز و میلاد حضرت مهدی(عج) بیان داشت :دیدار و احوالپرسی از رسومات پسندیده عید نوروز است و در اسلام نیز بر آن تاکید شده است و ما هم خوشحالیم که دید و بازدید نوروز را با دیدار از خانواده های شهدا آغاز کردیم،

وی همچنین خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مثال زدنی امروز ما و آرامش و شاد بودن حاکم در زندگی مردم مدیون رشادت‌های شهدا و استقامت خانواده های آنان است

امام جمعه ایلام گفت : خانواده شهدا بالاترین حق را بر گردن جامعه داردو هر چقدر خدمت کنیم حق را ادا نکردیم امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم

وی تصریح کرد: عید نوروز فرصت مناسبی است که مردم با حضور در یادمانهای دفاع مقدس بیشتر از هر زمانی و از نزدیک با رشادتهاهای شهدا و ایثارگران آشنا شوند

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس