عصر امروز سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان به اتفاق دکتر بابک محمدی شهردار ایلام با حضور در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر ایلام از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

در این دیدار که با حضور در میان مردم همراه بود این دو مدیر جهادی و وظیفه شناس ضمن صحبت با اهالی آن مناطق و شنیدن درد دل آنان بر اهتمام در امر خدمت رسانی تاکید کردند.

این بازدید مدون و کارشناسی شده در حالی انجام گرفت که فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان ایلام بارها در جلسات و همایش های مختلف بر مدیریت جهادی شهردار و اعضای شورای اسلامی در جهت توسعه و عمران شهر تاکید داشتند و اشاره کردند که شوق خدمت به مردم و اقدمات جهادگونه تنها در سایه تعهد، همدلی و وحدت بین اعضای شورا و در یک فضای صمیمی امکان پذیر است و در سایه چنین وحدت و انسجامی است که تعامل شورا و شهردار بر مدارقانون و با محوریت خدمت رسانی میسر میشود.

دکتر محمدی شهردار ایلام نیز در جلسات مختلف با مسئولین و همچنین دیدارهای مردمی همواره بر تلاش و کوشش و خدمت جهادی تاکید کرده و خود را خدمتگذار مردم میداند به طوری در جلسه معارفه تنها به چند دقیقه سخنرانی اکتفا کرد و اظهار داشت: چون برای خدمت آمده ام زیاد صحبت نمی کنم زیرا باید کم حرف بزنیم و زیاد عمل کنیم،
شهردار ایلام خدمت به تمام مناطق شهر خاصه مناطق و محلات حاشیه نشین و گسترش امورات زیربنایی، عمرانی وخدماتی را وظیفه خود و مجموعه کارکنان شهرداری دانست و از همه مدیران دستگاههای اجرایی و دوائر دولتی و مقامات استانی خواستار تعامل و همراهی با شهرداری شدند.

ماحصل این دیدارها و بازدید از سکونت گاههای غیررسمی، مناطق کم برخوردار و مناطق حاشیه شهر، خدمت رسانی صحیح و برنامه ریزی شده تحت عنوان طرح ضربتی پنجشنبه های جهادی است که بزودی با فرمان شهردار ایلام و پرسنل زحمتکش شهرداری در بخش های عمران، زیربنایی و خدماتی انجام خواهد پذیرفت.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس