در دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم فوتبال بانوان پالایش گاز و وچان کردستان با نتیجه یک، یک مساوی شدند.
به گزارش روابط عمومی ، این بازی امروز در ورزشگاه ملک نیا کردستان برگزار شد که بازیکنان تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در نیمه دوم بازی توانستند یک گل به ارمغان بیاورند.
شایان ذکر است که گل این بازی توسط فاطمه ایمانی با پاس گل سمیه فیضی در دقیقه 50 به حریف مقابل زده شد. هفته آینده تیم پالایش گاز ایلام میزبان شهرداری سیرجان خواهد بود.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=4824


















Monday, 22 June , 2026