رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان گفت:مالکان وسايل نقليه شماره تلفن همراه خود را در مراکز شماره گذاري به روزرساني کنند.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی  اظهار داشت، در راستاي هوشمند سازي پليس، و حذف کاغذ قبض جريمه و اعمال قانون ماموران پليس راهورتوسط دستگاه هاي جريمه موبايلي ، جريمه صادره به صورت پيامک به شماره همراه مالک خودرو که هنگام نقل و انتقال خودرو در مراکز شماره گذاري ارائه نموده ارسال خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه مالکان در اعلام شماره تلفن همراه دقت ننموده که اين امر باعث عدم ارائه اطلاعات در خصوص اعمال قانون و ساير اطلاعات پليس راهنمايي و رانندگي مي گردد که قطعاً در دراز مدت با مشکل مواجه مي گردد.

وی در پایان گفت: برابر آيين نامه راهنمايي و رانندگي مالکان وسايل نقليه مکلفند پس از گذشت 10 روز از زمان تغيير محل اقامت يا فعاليت نشاني و ساير مشخصات خود خصوصاً شماره تلفن همراه ، آن را به نزديکترين واحد شماره گذاري اعلام تا در سامانه ويرايش و بروز رساني شود.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس