سرهنگ “ابوالفضل کهزادی اظهار داشت، در راستاي هوشمند سازي پليس، و حذف کاغذ قبض جريمه و اعمال قانون ماموران پليس راهورتوسط دستگاه هاي جريمه موبايلي ، جريمه صادره به صورت پيامک به شماره همراه مالک خودرو که هنگام نقل و انتقال خودرو در مراکز شماره گذاري ارائه نموده ارسال خواهد شد.
وی افزود: متاسفانه مالکان در اعلام شماره تلفن همراه دقت ننموده که اين امر باعث عدم ارائه اطلاعات در خصوص اعمال قانون و ساير اطلاعات پليس راهنمايي و رانندگي مي گردد که قطعاً در دراز مدت با مشکل مواجه مي گردد.
وی در پایان گفت: برابر آيين نامه راهنمايي و رانندگي مالکان وسايل نقليه مکلفند پس از گذشت 10 روز از زمان تغيير محل اقامت يا فعاليت نشاني و ساير مشخصات خود خصوصاً شماره تلفن همراه ، آن را به نزديکترين واحد شماره گذاري اعلام تا در سامانه ويرايش و بروز رساني شود.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Wednesday, 24 June , 2026