نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسانه را یار مشفق خود در شناسایی مسائل و مشکلات و اولویت‌های پیشرفت و توسعه استان و کشور بدانند.

به گزارش طلیعه زاگرس از ایلام؛ رای دادن هم حق مردم است و هم امانتی است که نزد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ودیعه گذاشته می شود، نمایندگان باید هر روز مرور کنند این بار امانت گرانبها را.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی یادشان باشد که آن رای اولی با چه امید و آرزویی برای فردای خویش پای صندق رای می آید هم اهداف کوتاه مدت مدنظر باشد هم اهداف بلند مدت، به آن رای اولی وعده ای ندهد که نه جزو وظایف نمایندگیش باشد و نه در توانش، چرا که به اعتماد بین آن جوان و نظام ضربه می زند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره وظایفشان در قبال مردم را مرور کنند و با خود یادآوری کنند که این مردم با امید رای دادند، طوری رفتار کند امیدشان ناامید نشود.

یادشان باشد آنان عصاره فضایل ملت اند، قدر و قیمت خود را به بهای اندک معاوضه نکنند.

بدون آگاهی و قدرت در انجام امور، تصمیمی را اتخاد نکنند، هر تصمیمی را اتخاذ کردند با تمام توان خود را ملزم به انجامش بدانند.

همانطوریکه تریبونی برای رساندن پیام خود دارند از آن مهمتر وسیله ای برای شنیدن دردها و مشکلات مردم نیز داشته باشند.

هر دقیقه و ثانیه هزینه های مجلس را محاسبه کنند و قدر آن را بدانند و برای تمامی این وقتهایی که خیلی سریع سپری خواهد شد برنامه و طرح داشته باشند.

و یادشان باشد برای هر صندلی مجلس خونهای پاکی از جوانان ما ریخته شده است، هر صندلی مجلس نشانی از عزت و استقلال این کشور است، حرمت این صندلی و جایگاه را حفظ کنند و برای عزت بیشتر آن تلاش کنند.

نمایندگان مجلس باید درک کنند که نماینده شرف و عزت یک ملتند و رفتار و عملکرد آنها آنچنان مهم است که اگر خدای ناکرده در جایی بلغزند خسران عظیمی برای کشور و ملت به دنبال خواهند داشت.

نمایندگان درد و هَم و غم خود را مردم و پیشرفت کشور بدانند و هیچ فرصتی را در این راستا از دست ندهند.

  • نویسنده : فرشته سنجیده