“محمد نوذری” استاندار ایلام در جلسه ی امروز صبح، شورای فرهنگ عمومی استان بیان داشت: از تلاش های ویژه نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام به جهت دغدغه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بخصوص حضور فعال ایشان ودیگر مسئولین در شهرستانها تشکر می کنم !
وی افزود: در انتخابات ما جز سه استان برتر در حوزه مشارکت بودیم ، ودر واقع سربلند از این آزمون بیرون آمدیم وخدا راشکر انتخابات در کمال آرامش و بدون حاشیه و چالش برگزار شد
استاندار ایلام تصریح کرد: برای ستاد انتخابات مهم نبود چه کسی از صندوق رای بیرون می آید و در سلامت کامل و بدون اینکه دفاعی از شخصی شود، انتخابات برگزار شد، که جا دارد به رئیس جمهور منتخب آقای رئیسی تبریک بگوئیم انشالله که منشا خیر و برکت برای کشورونیز بانی گشایش اقتصادی شود
استاندار ایلام در بخشی دیگر از سخنانشان به اشاره به بحث مساجد اشاره کرد افزود : واقعیت این است که ما امسال الزام داریم که شورای برنامه ریزی و کمیته های مربوطه نگاه خاصی را به مساجد داشته باشیم، ما دو بخش داریم بخشی که مساجد را بسازیم و بخشی که مساجد را اصلاح کنیم که این ظرفیت الحمدالله وجود دارد
وی ابراز داشت: در بحث مساجد و بقاع متبرکه یک هماهنگی با فرمانداران انجام بگیرد، اولویت با مساجدی است که بالای ۷۰-۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و مساجدی که نیازمند تعمیر و بازسازی هستند، هم کمک شود
محمد نوذری در ادامه با اشاره به بحث ساخت فیلم بیان داشت: ما از پایان نامه هایی که در حوزه دفاع مقدس در ایلام است حمایت می کنیم، حالا قرار هم نیست که فیلمی ساخته شود، روی پایان نامه دکترا و یا کارشناسی ارشد بیشتر کار کنیم، گاهی اوقات یک پایان نامه دانشگاهی اثر خاص خودش را دارد، استانداری در این زمینه کمک می کند و همین الان هم تاکید می کنم که هر گونه طرحی در زمینه ی تحقیق و پژوهش که در حوزه ی دفاع مقدس در ایلام باشد، ما قطعا کمک می کنیم
استاندار ایلام در پایان نیز بر این نکته تاکید کردند که: ما نگاهمان باید این باشد که سیما فیلم به استان ایلام بیاید، در واقع مردم ایلام حق مطالبه گری دارند، هشت سال دفاع مقدس در ایلام، بی انصافی است که سازمان صدا و سیما نیاید در ایلام فیلم بسازد
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Wednesday, 24 June , 2026