امروز بسیاری از نقاط شهر، بیش از یک بار قطعی برق داشته اند و در این هوای گرم، مشکلات زیاد و غیرقابل تحملی را برای همشهریان بوجود آورد

اینکه در این شرایط که وضعیت بغرنج اقتصادی و بیماری کرونا به اندازه کافی روح و روان مردم را خسته کرده است، حالا اداره برق نیز با این اقدامات بیشتر مردم را عصبی و آشفته کند، جای بسی تامل و تاسف است
مسئولین با این اقدامات دنبال چه چیزی هستند؟
آیا دنبال عصبانی کردن مردم هستند؟

مسئولین برق استان که با عدم اطلاع رسانی و قطعی های گسترده و غافلگیر کننده که تاثیر بسیار منفی بر درآمد و کارهای روزانه مردم دارد، و همچنین باعث مشکلات عدیده و جبران ناپذیر در این شرایط کرونایی برای بیماران کرونایی که مجهز به دستگاه اکسیژن هستند، شده است، باید هر چه زودتر پاسخگو باشند و مدیریت ضعیف خود را اصلاح کنند
درست است که وضعیت برق و آب کشور و استان طوری است که باید صرفه جویی کرد، اما نه با این مدیریت ضعیف که بدون اطلاع و آن هم دو بار در طول روز و هر بار به مدت چند ساعت عملا امکان انجام هر کاری و همچنین استراحت و آرامش را از مردم سلب کرده است

منتظر پاسخگویی مدیرعامل برق استان هستیم

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس