ازخبرنگاری که کرونا را تجربه کرده و شاهد ضجه های دلخراش بازماندگان قربانیان کرونا بوده!

قصه ی پر غصه ی کرونا همچنان ادامه دارد و با چهره و نامهای مختلف بر زندگی همه ی دنیا، سایه وحشتناک خود را افکنده است

همچنان بعضی ها با مسخره کردن و بعضی ها نیز با رعایت پروتکلها با این قضیه برخورد می کنند و آنهایی که رعایت می کنند قربانی تمسخر عده ای دیگر شده اند

کرونا این بار با نوع جهش یافته “دلتا ” هندی خود را به نمایش گذاشته است، نوعی که با علائم بیشتر و خطرناک تر و با غفلت دارد در بین مردم جا باز می کند.

متاسفانه خیلی ها ماسک را رها کرده اند و برای خودشان پایان کرونا را جشن گرفته اند!
باور نکردن کرونا و بی اعتمادی به آمارهای ارائه شده، چه بخواهیم و چه نخواهیم فقط باعث صدمه دیدن سلامتی خود و اطرافیانمان می شود

ما به عنوان رسانه بر اساس وظیفه ی اخلاقی و اجتماعی خود هشدارهای لازم را داده و از این به بعد نیز خواهیم داد، حتی اگر خیلی ها بخندند و کرونا را هنور باور نداشته باشند، باز هم در ادای رسالت ما تاثیری نخواهد داشت

بنده به عنوان کسی که کرونا را تجربه کرده و مرگ همکاران رسانه ای خود بر اثر کرونا را پشت سر گذاشته است، شاید از عدم رعایتها بیشتر اذیت شوم، چرا که شاهد ضجه و ناله ی بازماندگانی بوده ام که در کمال ناباوری عزیز خود را به خاطر کرونا از دست دادند، و کاری از دستشان ساخته نبود

چاره ای نیست جز اینکه فعلا زندگی در کنار کرونا را بپذیرم، این مشکل جهانی و همه گیر شده است و فقط و فقط خودمان می توانیم به سلامتی خود کمک کنیم، فریب تزریق واکسن را هم نخوریم چرا که فعلا در آغاز راه هستیم و تا رسیدن به مرز امنیت فاصله ای دراز در پیش داریم

به هر حال ما کرونا را باور کرده ایم و به طور جدی به همشهریانمان توصیه ی اکید داریم که این هشدارها را جدی بگیرند، هر چند ممکن است در این مسیر باز هم مورد تمسخر عده ای قرار بگیریم، اما مهم نیست چرا که همچنان اولویت ما حفظ سلامتی خود و همشهریانمان با اطلاع رسانی و هشدار دادن به موقع است

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس