این روزها بازار رایزنی و نظر سنجی های کاذب از سوی برخی افراد چون تنور نانوایی در برف زمستان داغ است چرا که انتظار بر این است بعد از ۸ سال سوءمدیریت در کشور، حالا دولت حجت الاسلام رییسی دولت شایسته سالار باشد و رایزنی و معامله های کثیف پشت پرده برخی نیروهای ضعیف که با نمره منفی در ادوار قبل امتحان خود را پس داده اند حذف گردد

بنابراین هیچ انتظار نمی رود که هر فردی به واسطه فامیلی و آشنایی اگر حکمی در ستاد جناب رئیسی در دست دارد بعنوان سهمی برای خود از آن استفاده کند، که اگر چنین باشد سهم افرادی که بی حکم و بی توصیه شبانه روز تلاش کردند چه می شود ؟ بهتر است برخی ها دست گدایی مقام بسوی تهران دراز نکنند و بازار معامله را داغ نکنند و اجازه دهند اگر شایسته اند از آنان دعوت شود چرا که گویند مشک آن است که خود ببوید…

مطلب دیگری که بسیار شنیع به نظر می رسد راه اندازی سایتهای نظر سنجی است که بیشتر توسط فامیل و آشناهایی است که با آیدی های مختلف در آن شرکت می کنند

حال سوال این است آیا این افراد باز هم می خواهند شایسته سالاری و پیشرفت و توسعه استان ایلام را فدای حب ریاست خود کنند، آمدن مسئولان ضعیف و نا کارآمد، تکرار قصه ی پر غصه ایلام در سالهای گذشته است و بس.
مسابقه برای تصاحب جایگاه استاندار بین برخی شخصیتهای استان ایلام تا جایی پیش رفته که هر روز در رسانه های مطبوعشان از خود به عنوان استاندار احتمالی و شایسته استان نام می برند، جای تامل آنجاست که برخی ها نیز که با رفتارهای نه چندان خوشایند جامعه در همه ی دولتها به نان و نوایی رسیدند، ذلیلانه این بار هم دنبال جای دادن خود در بدنه ی مدیریت دولت جدید هستند!

اما همه ی اینها تنها احتمالات و جنگ روانی افراد برای انداختن اسم خود بر سر زبانها هستند، و فعلا باید به انتطار بنشینیم تا حجت الاسلام رئیسی وارد پاستور شود و تصمیمات لازم را برای اداره مملکتی که به یک نابسامانی گسترده کشیده شده است، را بگیرد و قطع و یقین بدانید که با توجه به سخنان و روحیات جناب رئیسی و اقدامات شایسته سالارانه ایشان در دستگاه قضا بعید به نظر می رسد که ایشان تسلیم تصمیمات از قبل گرفته شده عده ای تشنه ی پست و ریاست شود و اداره مملکت را همچون قوه قضاییه با طرحی نو و جوانانی ناشناس و توانمند، رو به توسعه خواهد برد و این رسم دیرین گدایی و معامله برای پست را بی اعتبار خواهد کرد

آقای رئیسی خود بهتر از هر کس می داند که فرصت آزمون و خطا برای انتخاب مسئولان نیست و با شناخت کامل و توجه به کارنامه ی عملی افراد و روحیه جهادی و خستگی ناپذیری برای خدمت به مردم، قطعا گزینه های شایسته و مردمی را در اولویت خود قرار خواهند داد

❇️اینکه عده ای در این روزها با بروبیاهای فشرده به استان در جهت رایزنی با شخصیتهای استانی برای حمایت از آنها، در جهت تصدی پست استانداری است، بهتر است فعلا آرام بنشینند و خود را بی جهت خسته نکنند، چرا که بدون شک این دولت، جز مردم خود را مدیون هیچکس نمی داند که بخواهد به آنها ادای دین کند!

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس