دولت در ایستگاه آخر به تقلا برای افتتاح پروژه های نیمه تمام!/مسئولین لطفا هزینه ی این افتتاح صوری را به زخمی دیگر در ایلام بزنید!

دولت هشت ساله ی حسن روحانی به ایستگاه آخر نزدیک میشود، دولتی پر حاشیه و همیشه مدعی که حالا در حالی آماده رفتن می شود که میراثی سرشار از مشکلات و رنجهای بیشمار را برای مردم و دولت آینده به ارث می گذارد،

دولتی که در آخرین روزهای حضورش به تقلا برای افتتاح پروژه هایی افتاده است که تنها اسمشان بزرگ است، اما در واقعیت نه چیزی عاید مردم می شود و نه پروژه ای به معنای واقعی مورد بهره برداری و استفاده مردم قرار می گیرد

اخبار و شنیده ها حاکی از آن است که وزیر بهداشت قرار است در سفری به ایلام بیمارستانی را افتتاح کند که معلوم نیست تا چند وقت دیگر ظواهر و امکانات یک بیمارستان را به خود خواهد گرفت!

این مانورهای تبلیغاتی دولت که در تلاش است که به هر قیمتی پروژه های نیمه تمامی که در تمام این سالها مورد غفلت و بی توجهی قرار داده است، را به نام خود تمام کند، نه تنها وجهه ای را برای دولت به دنبال نخواهد داشت که تنها افتتاحهای خالی را تحویل مردم خواهد داد

پشت “الله برکت” گفتن های رئیس جمهور، برکت و عایدی قابل توجهی برای مردم ایلام نبود و آنچه که برای مردم ایلام و کشور به یادگار خواهد ماند گرانی و تورم و بیکاری بی سابقه و مهمتر از آن دولت پر مدعا و همیشه طلبکار خواهد بود!

💠از مسئولین استانی و وزیر بهداشت تقاضا داریم که خودشان را خسته نکنند و هزینه ی این افتتاح صوری را به زخمی دیگر در ایلام بزنند، چرا که مردم شهر ایلام از حال و روز این بیمارستان به خوبی آگاهند!

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس