با توجه به صبحت های رهبر انقلاب می توان گفت : هر جا به رفتار آمریکا و اروپا چشم دوختیم و منتظر انعطاف آنها شدیم فقط دچار خسران شدیم
دولت حسن روحانی در هشت سال گذشته، پیشرفت و برنامه ریزی کشور را در اکثر زمینه های مختلف، منوط به مذاکره با غرب کرد و با امروز و فردا کردن و امید واهی دادن به مردم برای رفع تحریمها، غفلتی بزرگ و غیرقابل جبران را نسبت به توان داخل مرتکب شد که فرصتهایی طلایی را در مسیر توسعه از ملت ایران دریغ کرد
و امروز دولت روحانی در حالی به پایان کار خود نزدیک میشود که نه تنها خنده ها و کرنش هایش برای غرب چیزی به دنبال نداشت که هیچ طرفی در مذاکرات به طور عملی اقدامی در جهت توافقی که خود امضا کرده بودند، برنداشتند
و این تجربه تلخ و بزرگ و آموزنده درس عبرتی باشد برای کسانی که همچنان با اعتماد به غرب و آمریکا دنبال پیشرفت این کشور هستند.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Wednesday, 24 June , 2026