این تجربه اینست ( از بی‌اعتمادی به غرب. آیندگان باید از این تجربه استفاده کنند. در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمیدهد)

با توجه به صبحت های رهبر انقلاب می توان گفت : هر جا به رفتار آمریکا و اروپا چشم دوختیم و منتظر انعطاف آنها شدیم فقط دچار خسران شدیم
دولت حسن روحانی در هشت سال گذشته، پیشرفت و برنامه ریزی کشور را در اکثر زمینه های مختلف، منوط به مذاکره با غرب کرد و با امروز و فردا کردن و امید واهی دادن به مردم برای رفع تحریمها، غفلتی بزرگ و غیرقابل جبران را نسبت به توان داخل مرتکب شد که فرصتهایی طلایی را در مسیر توسعه از ملت ایران دریغ کرد
و امروز دولت روحانی در حالی به پایان کار خود نزدیک میشود که نه تنها خنده ها و کرنش هایش برای غرب چیزی به دنبال نداشت که هیچ طرفی در مذاکرات به طور عملی اقدامی در جهت توافقی که خود امضا کرده بودند، برنداشتند
و این تجربه تلخ و بزرگ و آموزنده درس عبرتی باشد برای کسانی که همچنان با اعتماد به غرب و آمریکا دنبال پیشرفت این کشور هستند.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس