مدیریت خیلی خوب برق باز هم در ساعات تاریکی، چراغ خانه ها و مغازه ها را خاموش کرد!

در حال حاضر در نقاطی از شهر تا چشم کار می کند فقط تاریکی است و ظاهری وحشتناک را به شهر هم داده است،
بماند که با این تاریکی خیابانها و کوچه پس کوچه ها و نبود دید کافی چه خطراتی و مشکلاتی ممکن است پیش بیاید!

واقعا دست مریزاد و خدا قوت باید گفت به این مدیریت جهادی و توانمند که در تمام ساعات شبانه روز با قطعی برق در خدمت رسانی به مردم زمان نمی شناسد!

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس