دکترجمیل صادقی در کارگروه رسانه ای کرونا در پاسخ به سوال یکی از فعالان رسانه ای در موضوع عدم رعایت پروتکلها در تصاویر درج شده در آیین افتتاح ویژه فرمانداری دهلران اظهار داشت : برای این تجمعات نمیدانم چکار باید کرد، به هیچ وجه این تجمع ضرورتی نداشت و ندارد
وی اضافه کرد : البته این مراسم به شکل رسمی تری در یک سالن بزرگ و با فاصله گذاری برگزار شد، گر چه هوا گرم بود و زمان صحبت ها طولانی شد و همانجا تذکراتمان را هم دادیم اما به نظر می رسد در این روزها گوش شنوایی وجود ندارد و کمتر کسی برای پروتکل های بهداشتی تره خورد می کند!
ایشان تصریح کرد : مشاغل و گروههای مختلف فعالیت خود را انجام می دهند، افراد مختلف بدون ماسک هستند و خروجی این اقدامات هم وضعیتی است که الان داریم که متاسفانه در روزهای آینده خیلی بدتر خواهد شد
صادقی فر اضافه کرد: ما سعی می کنیم آنچه که از دستمان بر می آید انجام دهیم، ولی به هر حال ظرفیت و توان و زورمان هم همین است، سعی می کنیم نزد خدای خود رو راست باشیم و کم فروشی نکنیم
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت : آنچه که ما باید انجام دهیم، انجام داده ایم نمیدانیم چرا رعایت نمیشه، چیزی به اسم رنگبندی مفهوم خودش را از دست داده، همه نقشه را هر رنگی بزنیم ایرادی ندارد، چون کسی چیزی را رعایت نمی کند و محدودیتی نیز قائل نمی شود!/ طلیعه زاگرس
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Wednesday, 24 June , 2026