فرمانده انتظامي استان ایلام از جمع آوری ۲۱ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد.

سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار داشت: در راستاي پاکسازی تفرجگاه ها و ارتقای احساس امنيت در بين شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: در اجراي اين طرح ۲۱ معتاد متجاهر و پرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده و تفرجگاه ها جمع آوري و با هماهنگي مرجع قضائي و انجام تست کرونا به مراکز درمانی و كمپ های ترك اعتياد معرفی شدند.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس