فرمانده انتظامی استان گفت : خبرنگاران همیشه در سنگر اطلاع رسانی به خوبی درخشیده اند، و با مطرح کردن مطالبات به حق مردم همیشه در کنار مردم بوده اند، خبرنگاران قشری زحمتکش و در عین حال چشمان بیدار جامعه برای آگاهی بخشی هستند و با وجود همه کمبودها در این عرصه همچنان رسالت خود را با تمام توان ادامه می دهند،
وی خاطر نشان کرد : اصحاب رسانه به جهت اعتماد مردم به آنها، وظیفه ای مهم و سنگین را بر عهده دارند و همین اهمیت کار خبرنگاران و رسانه ها را بیشتر می کند چرا که ارتباط بی واسطه با مردم فرصت مناسبی است که مسئولین از طریق رسانه ها در جریان بیشتر مشکلات جامعه قرار بگیرند و در حل آنها بکوشند
لازم به ذکر است تکریم اصحاب رسانه و خبرنگاران از طرف سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان در نوع خود ویژه بود، چرا که سردار القاصی به خاطر شرایط ویژه کرونایی در چند نوبت و با رعایت پروتکلهای بهداشتی با خبرنگاران دیدار کرد و از زحمات و تلاشهای این قشر در عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد
حتی با توصیه به فرماندهان شهرستانها از آنها درخواست کردند که تجلیل و تکریم از خبرنگاران فعال در شهرستانها، را در برنامه خود قرار دهند که جا دارد بخاطراین حرکت ارزشمند از فرماندهی انتظامی ومعاونت اجتماعی تشکروقدردانی شود
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Wednesday, 24 June , 2026