این روزها بازار رسیدن به صندلی استانداری ایلام بسیار داغ شده است و گویا خیلی از افراد ضعیف النفس برای گرفتن حکم استانداری ایلام سریعتر از وزرای کابینه رئیسی اقدام کرده و در این راه بدون اتلاف وقت راهی تهران شده اند و تاسف آور اینکه حتی اقدام به اجاره سوئیت و ماندن در منزل اقوام و آشنایان کرده و همچنان به انتظار نشسته اند!

اینان تشنگان خدمت نیستند بلکه شیفتگان قدرت هستند که برای رسیدن به جایگاه استانداری به رایزنی فشرده پرداخته اند و گوی سبقت را از هم ربوده اند
آنچنان شیفته اند که هنوز متوجه نشده اند ‌که کابینه دولت فعلا رای اعتماد نگرفته و باید اول وزیر کشور انتخاب شود و تا بر اساس برنامه کاری خود افراد توانمند و شایسته را برای سکانداری استان دعوت و سپس فرد لایق را انتخاب نماید

سوال اینجاست که این افراد در این مدت زمان اندک چگونه توانسته اند برنامه مدیریتی را تنظیم و برای انتصاب به وزیر ارائه دهند؟
ظواهر امر نشان میدهد که این افراد ضعیف برنامه ای ندارند و یا قبلا با پیش بینی برد جناب رئیسی در زمان انتخابات به جای تبلیغ و تشویق مردم برای جذب رای به سود رئیسی، در کنج خانه مشغول تدوین برنامه های خاص خود برای سکانداری استانداری ایلام بوده اند!

اینان همان افراد چراغ خاموش هستند که برای گرفتن پست در دولت اعتدال هم رایزنی هایی پشت پرده و دور از اذهان کردند اما تیرشان به سنگ خورد و برخی از آنان مدیران دولت های سابق هستند که امتحان خود را با نمره صفر در نظر مردم به ثبت رساندند و بعید به نظر می رسد که در این دولت بتوانند به کرسی مسئولیت و مدیریت تکیه زنند

این افراد اگر دلسوز ایلام و ایلامی هستند به جای اینکه این همه به گدایی پست و مقام می پردازند، برای اعتلا و توسعه ایلام تمام توان خود را برای حل مشکلات گسترده دراین استان به کار بگیرند، چرا که ایلام بیش از هر چیزی تشنه ی یک خرد جمعی و مدیرانی توانمند با تخصص و جهادی برای توسعه این دیار است

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس