نوذری با بیان اينکه بنای توسعه نقد منصفانه است، اما نقد مغرضانه و بدون پشتوانه برای تخریب چهره های سیاسی پذیرفتنی نیست، ابراز داشت: بیش از دو سال است که قرارگاه کرونا در استان فعال است و کارگروه های رسانه ای، امنیتی و اجتماعی در آن مجموعه بیشترین نقش را در مدیریت کنترل کرونا دارند.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازگشایی مدارس، ابراز داشت: بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک ضرورت اساسی است، نظام آموزشی ما باید در یک فصای با نشاط ، رقابتی و مهیج تداوم یابد، چرا که توسعه کشور وابسته به نظام آموزشی پویاست.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران مهران و ایلام نظارت بیشتری بر روند توسعه واکسیناسیون دانش آموزان بعمل اورند، از مدیر کل آموزش و پرورش خواست با ایجاد انگیزه و رقابت بین مدیران مدارس زمینه توسعه و افزایش میزان واکسیناسیون دانش آموزان را فراهم آورد.
نوذری با بیان اینکه بازگشایی مدارس مقطع متوسطه دوم از امروز شروع و بازگشایی مدارس متوسطه اول نیز در ابتدای آذرماه انجام می شود، گفت: آموزش و پرورش هرچه سریعتر پیگیری لازم را برای پوشش واکسیناسیون دانش آموزان بعمل آورد.
وی با اشاره به اینکه سه شهرستان ایوان، چرداول و دره شهر در وصعیت قرمز قرار دارند از همه فرمانداران خاصه این سه شهرستان خواست با برگزاری منطم جلسات، برنامه ریزی و پیگیری لازم زمینه توسعه واکسیناسیون در جامعه را فراهم و اقدامات لازم را در جهت روند کنترل بیماری بعمل آورند.
استاندار ایلام با تاکید بر انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی در واکسن های تزریقی، خواستار اعلام نتایج تاثیرگذاری واکسیناسیون در روند بهبود کرونا شد.
وی در پایان با تاکید بر جمع آوری و ساماندهی متکدیان در سطح شهر ایلام توسط شهرداری، از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام خواست پیگیری لازم را بعمل آورد.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Tuesday, 23 June , 2026